czwartek, 20 października 2016

Promises


























  Choker to obecnie najmodniejszy dodatek. Ten, który mam na sobie jest od Marasimsim - marka ta oprócz biżuterii projektuje również, a raczej przede wszystkim torebki. Oprócz standardowej oferty, każda z nas na podstawie oferowanych modeli może dobrać sobie rodzaj, fakturę oraz kolor skóry, z której chcemy, aby była wykonana torebka. Jest to idealne rozwiązanie, dzięki któremu nasza torebka może być jeszcze bardziej wyjątkowa i indywidualna.
  Mam na sobie również zwiewną koszulę z H&M w kolorze ecru ze starej kolekcji oraz spodnie z Zary, które kupiłam podczas mojego pobytu w Niemczech i powiem szczerze, że nie mogę się z nimi rozstać. Jeansowa katana, którą mam już od kilku lat pasuje praktycznie do wszystkiego i jak widać na dzisiejszych zdjęciach cały czas wygląda dobrze :)





denim jacket / katana - Reserved
shirt / koszula - H&M
choker / choker -  Marasimsim 
belt / pasek - Tommy Hilfiger
jeans / spodnie - Zara
bag / torebka - Marasimsim 
shoes / buty - Aldo




Brak komentarzy: